missing you

這是一首歌是我很喜歡的歌但作者不詳這是位朋友從美國錄回來的我希望與大家分享

這首歌是一位女孩因為對死去男友的思念

歌名:missing you

 













Hmmmmm hmmmmmm

oh I'm missin' you

喔...我想你

Baby I'm missin' you

Baby 我很想你

Mmm eyy hmmmm

Baby I'm missing you

Baby 我很想你

Things'll never be the same with out you..

沒有了你一切都變得不一樣了


What did I do to deserve this

我有做了什麼值得的事嗎

I didn't even get one last kiss, from you

我甚至連你最後一個吻都沒得到


oh Baby God took your love from me

oh Baby 上帝奪走你對我的愛

He needed an angel so it seems

在他眼裡需要一個天使


I need to feel your hands all over me

我需要你的手感覺到了我的所有

I need to feel you kissing me

我需要你親吻我的感覺

I need to feel you holding me

我需要你抓住我的感覺

I need to feel your touch

我需要感覺到你的觸摸


Cause I miss your love so much

因為 我非常想念你的愛

And I can't keep on living this way

我不能繼續這樣的生活

I need you here with me

我需要你跟我在這裡

Why did he take you away, from me

為什他總是從我身邊帶走你


It's hard for me to tell you I love you

這樣我很難告訴你我愛你

As I'm standing over your grave

而我就站在你的墳墓前

And I know I'll never hear your voice again

我知道我將永遠在也聽不到你的聲音


Why did you leave me

為何你要離開我

Why couldn't you just stay

為什麼你不能停留

Because my world is nothing, without you

因為我的世界在也不會有你

Now I don't know what to do, with myself

現在我不知道該自己該怎麼做

I would've given you anything

我已經給了你任何東西

Just to make you happy

只是為了使你快樂

Just to hear you say, that you love me one last time

結果聽到你說,這是你愛我的最後一次

I'd go to hell and back over and over again

我會去地獄和你回到過去

Just to prove to you how much I need you here

只是想要證明對你我需要你在這裡

There is nothing that I wouldn't do

沒有什麼事是我不能做

I'd cry for you(cry for you)

我只想為你哭泣

I'd lie for you(lie for you)

我為你說了謊





And there's no doubt that if I could take your place in heaven

毫無疑問,如果我可以取代你去天堂

I would die for you, yes I will

我想為你死,是我會的

I would rather gove up my life

我寧願放棄我現在的生活

Than to see tears in your eyes

而不是看到你的眼睛裡的眼淚

I can't stand to see you cry

我不能忍受看到你哭


Cause it's hard for me to tell you I love you

因為我很難告訴你我愛你

As I'm standing over grave

而我站在墳墓前

And I know I'll never your voice again

我知道我永遠在也聽不到你的聲音了


Why did you leave me

為何你要離開我

Why couldn't you just stay babe

為何我就只能站在這裡

Because my world is nothing, without you

因為我的世界在也不會有你了

Now I don't know what to do, with your

現在我不知道該怎麼辦跟你一起

I just don't know what to do with myself

我不知道該如何做我自己

I can't stop looking at those pictures on my shelf

我不能停止尋找那些在我書架上照片

Knowing it was just one week ago, stood there and took that picture

只知道這是一個星期前,站在那裡,拿著這些照片

There just one thing that I want to know

有一件事,我想知道

Why would God want to hurt me so bad

為什麼上帝要如此的傷害我

Does He know how much it hurts to be missing you

它是否知道這些傷害只會更加想你


Baby I'm missing you

Baby 我想你

Baby I'm missing you

Baby 我想你


I love you oohh God dammit I love you

我愛你 喔喔 該死的上帝我也會想你


Why did he take you away from me

為什他總是從我身邊帶走你

Cause I love you so...

因為我愛你,所以...


I missing you so much baby I just can't go on baby

我很想你baby 只是我不能再這樣下去了baby


(請勿全文轉貼本站文章,歡迎「部份引用」或介紹,引用時請註明出處 網站名稱 與 文章網址謝謝 )

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 regardingit 的頭像
    regardingit

    玩樂IT Space

    regardingit 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()